آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای سه تا جین بوده است و سه تا جین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارائهشده در وبسایت ستا جین، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت بازگشت کالا میشوند.
اقلامی که به عنوان هدیه از طرف ستا جین همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.
استفاده از کد تخفیف یا ووچر: در صورت خرید اعتباری پس از نهایی شدن سبد خرید، از نظر قانونی امکان بازگرداندن مبلغ ووچر وجود ندارد.
برای استفاده از حق بازگرداندن کالا، لازم است کالا در شرایط اولیه، بدون آسیبدیدگی و با تمامی متعلقات و بستهبندی اصلی به ستا جین عودت داده شود.
در صورت وجود هرگونه ایراد یا مغایرت ظاهری در کالا، مشتری باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت، موضوع را به واحد پشتیبانی ستا جین اطلاع دهد.
هزینههای ارسال و بازگشت در مواردی که کالا دارای ایراد یا مغایرت باشد بر عهده ستا جین خواهد بود؛ اما در مواردی که مشتری به هر دلیل شخصی قصد بازگشت کالا داشته باشد، هزینه ارسال و بازگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
اقلام مصرفی و بهداشتی، در صورت باز شدن پلمپ، شامل ضمانت بازگشت کالا نمیشوند.